Monday 11 April 2016

Adakah MYMI 1 penipu?

Berikut adalah sedikit sebanyak REVIEW MYMI 1 MALAYSIA.Sekiranya anda ingin menjana pendapatan dengan cara dan teknik yang paling pantas, mudah dan stabil pada masa kini. Anda telah berada di laman web yang betul. Di sini kami akan dedahkan kepada anda Satu Revolusi dan Transfomasi Perniagaan yang tidak harus anda lepaskan. Dengan bantuan dan sokongan daripada team leader yang berpengalaman, serta sistem kami yang mantap, kini sesiapa sahaja boleh menjana pendapataan bersama MYMI1 GLOBAL. 

MYMI1 menawarkan Peluang Pendapatan Pasif dan Aktif melalui Satu Platform Perniagaan Telekomunikasi berasaskan Network Marketing. Seperti yang sedia maklum, Industri Telekomunikasi dan Network Marketing merupakan industri yang semakin berkembang pesat di abad ini. Tidak hairan lah para usahawan dan para pengerak network marketing sudah mula jatuh cinta dan bertapak di MYMI1 sejak Ogos 2015 yang lepas. MYMI1 telah beroperasi sejak 2010 dengan menawarkan satu kad “top up” untuk semua rangkaian secara konvesional. So, anda tidak perlu lagi pening atau bersusah payah untuk mendapatkan ” top up “. 



Satu kad untuk semua, satu idea yang menarik yang telah di cetuskan oleh syarikat. Atas permintaan yang tinggi dan wawasan syarikat, pihak pengurusan mengabungkan Industri Telekomukasi dan Network Marketing pada Ogos 2015 bermula dari Malaysia, Indonesia dan Thailand, ianya akan terus berkembang ke negara-negara di asia. Ianya masih baru di peringkat ” pioneer ” dan kami menjemput para usahawan dan para pengerak network markerting untuk bersama-sama menyertai MYMI1 dan merasai sendiri Satu Pelan Pemasaran yang stabil dengan gabungan pendapatan pasif dan aktif beserta rewads-rewads yang menarik. 

Kami yakin, dengan pelan pemasaran stabil ianya akan meningkatkan lagi kualiti masa dan menambah baikan kehidupan anda. Dengan bantuan & Sokongan kami yang terdiri daripada team leader yang berpengalaman luas dalam industri Network Marketing. Kami percaya, dengan sedikit masa, impian dan pengorbanan anda. Kita mampu menjadikan MYMI1 satu sumber pendapatan kepada diri dan keluarga. Komitmen kami, akan membantu para usahawan MYMI1 dengan Latihan dan Bimbingan serta Groups Coaching di setiap negeri selain ” marketing tools ” untuk pemasaran online dan offline di sediakan. 

Sekiranya anda ingin menjemput kami mengadakan Seisi Penerangan di tempat anda secara berkumpulan..? Hubungi pegawai kami yang bertugas di Hotline kami di +6017-9333893(Pakdin Rich).

Salam Sukses, MYMI1 GLOBAL

1 comment:
Write comments
  1. salam tuan,kenapa anaoucement tc selback to company berbah-ubah, dah 3 bulan rasanya ni, asyik postpone aje

    ReplyDelete